Voor veel mensen is eind november en de maand december niet zo handig om extra dingen, zoals 23 dingen, bij te moeten houden, maar eindelijk heb ik weer een paar uurtjes (hoog nodige) tijd om wat in te halen.
Ik heb de informatie van ding 13 doorgelezen, wat links aangeklikt (en bekeken!), bij een aantal blogs van collega's gekeken en ben daarna direct aan de slag gegaan.
Wij hebben een aantal keer per jaar een maaltijd waarvoor mensen, die willen komen, zich bij alle diakenen kunnen aanmelden.
Op dit moment geeft iedereen dan elke keer aan mij door wie zich daarvoor aanmeld.
Nu denk je natuurlijk, OMSLACHTIG, en inderdaad, soms krijg je dubbele informatie door of 5 mailtjes omdat iemand per keer door gaat mailen (of bellen) wie zich aangemeld heeft.
Nu dus een excel sheet met alle gegevens op het internet gezet en de diakenen een extra mailtje gestuurd,om duidelijk te maken waar ik mee bezig ben.
Ik ben benieuwd of het gaat werken want niet iedereen weet tenslotte van 23 dingen (ding 13) of computermogelijkheden af.
Ik houd jullie op de hoogte!
Wat je ook kunt doen is via Googledocs een aanmeldformulier maken en de kandidaatdeelnemers zich direct laten aanmelden. Zo heb jij dat ook gedaan voor deelname aan 23Dingen. Alle gegevens komen netjes in een spreadsheet.
BeantwoordenVerwijderenDe meeste mensen zijn al "wat" ouder.
BeantwoordenVerwijderenAls ik het goed inschat hebben de meeste geen computer dus ik denk dat dat wat lastig gaat.